Известие

Collapse
No announcement yet.

Чукане в първи цилиндър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Действително не е никак добре да се кара в това състояние.

    Иначе на загрял мотор масленото налягане трябва да е:

    - на празен ход: 1 - 1,5 атм.
    - при 4000 оборота: 3,5 - 4,5 атм.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Като чука двг се прави - не се кара и не се изрязва(като си ядосан по-добре прави обиколки на блока излиза по-евтино), спокойно може да хвърлиш целия двг на скрап и да си търсиш друг. Ще ти се върже най-тънко, щото от твоя вече нищо не става.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        е то на първа-втора-трета се реже мотора повече отколкото на 4 и 5 - та / или 6-та /
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
        Peugeout 2.2 HDI 133+++
        Alfa 159 +++ next

        Comment


        • #19
          Имах същия проблем с същия вид мотор..... Блока неше леш, отворите бяха елипсовидни, буталата дроб, гореше 1л. Масло на 1000км..... Реших го като го смених с друг, мога да ти кажа един много добър майстор от Пазарджик занимава се само с алфи. Проблема на 105коня мотора е че блоковете им са много меки.

          Comment

          Working...
          X